Trouwen met Twilight ??

niet letterlijk, jullie geven feest wij zorgen voor de ambiance.

Dat schept gelijk een band voor een niet te vergeten dag/avond/nacht.


 

1. Op welke feesten en gelegenheden draaien jullie?

Je kunt ons voor vrijwel alle feesten boeken, als het maar gezellig is en swingen wil! Dit kunnen bruiloften of
bedrijfsfeesten zijn, maar ook studentenfeesten of schoolfeesten. Het aantal gasten is voor ons geen probleem, we hebben al vele feesten van 10 tot 1500 personen verzorgd!

2. Waar draaien jullie?

Wij zijn in principe te boeken voor feesten in heel Nederland en belgie

3. Welke muziek draaien jullie?

Wij vinden het erg belangrijk aan de wensen van u én uw gasten tegemoet te komen. Daarom spreken we de muziek vooraf even door, of u vertrouwt erop dat wij op het publiek inspelen. Natuurlijk draaien wij daarbij ook verzoekjes!

4. Praten jullie de muziek aan elkaar?

Van oudsher uit praten DJ's muziek inderdaad aan elkaar, maar tegenwoordig merken we dat mensen liever lekkere muziek willen horen. Indien je dat wenst kunnen we de plaatjes dus aan elkaar praten, maar veelal beperken we ons tot een kort woordje tussen een aantal nummers door (bv voor het aankondigen van een verjaardag/huishoudelijke mededeling)

5. Kunnen jullie ook de presentatie van de avond voor jullie rekening nemen?

Ja hoor, sterker nog: op vele feesten , bv een bruiloft, doen wij de presentatie. Vele mensen zijn toch wat terughoudender in het toespreken van grote groepen mensen, maar wij hebben er al vele jaren ervaring in!

6. Wij denken erover onze gehele bruiloft bij 1 bedrijf te regelen. Kan dat bij jullie?

Dat kan uitstekend! Door de jaren heen hebben we vele contacten gelegd, waarvan we reeds vaak dankbaar gebruik gemaakt hebben. In nauw overleg kunnen we bespreken wat uw wensen zijn, waarop wij uw gehele avond kunnen regelen! Dus 'leun' achterover en geniet van een mooie locatie, goede organisatie, lekker eten & drinken en natuurlijk goede muziek!

7. Is er bij jullie ruimte voor spontane acties?

Natuurlijk, dit zijn juist de leuke dingen op een feestavond! We hebben daarom ook altijd meerdere microfoons (eventueel draadloos) bij ons.

8. Met hoeveel personen komen jullie?

Dat is geheel afhankelijk van het type/grootte van het feest en uw persoonlijke wensen. Uiteraard is er 1 DJ aanwezig. Soms is het nodig dat er een lichttechnicus aanwezig is.

9. Houden jullie rekening met een bepaalde dress-code?

Ja! Wij vinden de uitstraling van de disco erg belangrijk en hebben daarom voor passende kledij gekozen. En indien uw feest een specifiek thema heeft, doen wij daar natuurlijk graag aan mee.

10. Hoe kan ik jullie boeken?

Dat is erg simpel. Mail/Bel of Fax. Wij nemen dan contact met u op

11. Werken jullie volgens contract?

Ja, dat schept duidelijkheid aan beide kanten en voorkomt misverstanden. We sturen u een contract in tweevoud toe, één exemplaar moet u ondertekend retourneren. De boeking is dan geregeld.

12. Wat moet ik nog meer weten wanneer ik jullie boek?

Er zijn nog een aantal praktische details (stroomvoorziening, ruimte voor de disco, etc.) waar we graag aandacht aan zouden willen besteden. Deze punten komen uitgebreid in het contract of de voorbespreking aan bod; dus geen reden om u daar nu druk over te maken.

13. De boeking is rond. Wanneer spreken we  de details door?

dit kan door middel van de toegestuurde vragen lijst. De uitkomst hiervan zal als draaiboek van de avond dienen. Hier houden we ons ook aan!

14. Het feest was leuk en gezellig, mag ik jullie gegevens ongevraagd door spelen aan anderen?

Graag zelfs! Deze wijze van reclame vormt zo'n beetje ons bestaansrecht. Op het feest zelf kun je natuurlijk ook visitekaartjes meenemen en deze weer ronddelen.

15. Tips

Wanneer je wilt dat je feest gezellig is en de mensen het naar hun zin hebben, huur dan een disco en DJ(!!!)die zijn vak goed verstaat. Kleinere hobbyisten werken vaak voor belachelijk lage prijzen, maar leveren nooit dezelfde kwaliteit als professionals! Huur dus een discobar met verstand en ervaring van zijn vak. Moeten we nog zeggen wie?

Maak vooraf de keus of je een swingend feest of een 'zit-feest' wilt. Ga je voor het swingend feest, zorg dan dat er een meerderheid aan sta-tafels aanwezig is. Dit brengt mensen meer met elkaar in contact, maar bovenal brengt het je gasten véél eerder in beweging!

Zoals op vrijwel elk feest, zullen er ook op jullie feest ongetwijfeld 50+'ers komen. Ook zij zijn veelal in voor een feestje, maar hebben vaak niet de muzikale voorkeur van de andere gasten. Zorg er dus voor dat ook zij 's middags òf 's avonds aan hun trekken komen. Als all-round discobar kunnen wij natuurlijk ook 60's muziek en stijldansnummers spelen.

Er gaat niets boven een feest in de zomer met een luchtig terras. Maar houdt er dan wel rekening mee dat mensen het terras bezoeken, en de zaal hierdoor eerder half leeg lijkt. Dit stimuleert je gasten niet echt om te swingen!

Een feest met een thema kan uitstekend als opwarmer fungeren! Maak het geheel dus niet te formeel, en vraag je gasten zich een beetje aan te passen aan het thema. Wij doen hier natuurlijk graag aan mee, en kunnen zo mooi op de gasten en het thema inspelen. Indien het een leuk thema is, zal dit de avond mooi op gang brengen.

Wanneer het feest eenmaal goed op gang is en de gasten dansen, onderbreek het feest dan zo weinig mogelijk. Plan eventuele toespraken of sketches dus aan het begin van de avond, zodat je gasten ongestoord kunnen swingen.

Is het eenmaal middernacht geweest en is er iemand jarig? Geef het ons even door, dan kunnen we hem of haar even leuk in het zonnetje zetten.

Velen geloven het niet, maar je plezier kan enorm verstoord worden door onprofessionele licht- & geluidsinstallaties. Onhelder en schel klinkende luidsprekers zijn geen pretje, en die knipperlampen in het gezicht van tafelgasten beinvloeden de sfeer ook nog eens nadelig. Zorg dus nogmaals dat je entertainers verstand van zaken hebben, en kwalitief goede installaties gebruiken. Onze discobars zijn uitgerust met de laatste snufjes op het gebied gerenommeerde licht- & geluidsapparatuur, en zullen wellicht ongemerkt maar ongetwijfeld bijdragen aan de feeststemming!

 

 

Wilt u eventueel de opening dans live gezongen hebben door een artiest, ook dat kan bij ons geregeld worden.

vraag naar onze speciale artiesten aanbod uit de zeeuwse streek.

Goed entertainment komt niet altijd van ver!

Wij zijn aangesloten bij de trouwshop.com, meld je als bruidspaar aan en maak je eigen bruiloft web pagina.

Verdien hiermee een trouwshop bon ter waarde van 25 euro welke uiteraard bij ons te besteden is.